فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جای خالی یک دوست

کاش یکی بود که بهش می گفتم...


کاش امسال جای اینکه پشت لپ تاپم نشسته باشم رفته بودم اعتکاف و به خدا می گفتم...

کاش یکی بود که گوش شنیدن این همه درونیات تلنبار شده را داشت...

کاش می شد به همه ی این مثلا دوست ها بگویم که دوستی نکرده اید...


کاش یکی بود که همین ای کاش ها را بهش می گفتم...

  • پنجاه و نه

نظرات  (۲)

you just get to start from someone, even if he or she appears to be the worst friend in the whole universe! just start telling sb what you really feel. it's better if they are reasonable and kind but it doesn't matter that much

هر چند،

human is destined for loneliness
پاسخ:
مال چی هست این؟

ضمنا می فرماد که:
یا رفیق من لا رفیق له
مال من!

ماشاالله، شما که خودت این روضه ها رو بهتر تر بلدی :)
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی