فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چرخش

آدم می تواند مزخرف ننویسد و برود مشکلش را حل کند!

  • پنجاه و نه

نظرات  (۳)

  • علی اصغر عبدالکریمی
  • نه خیر، نمی تواند!!
    پاسخ:
    دارم به این نتیجه می رسم که نوشتن از درونیات این مدلی آدم رو بیشتر گوشه گیر، آسیب پذیر و ناامید می کنه.
  • علی اصغر عبدالکریمی
  • نتیجه ی درستیه، ولی همون نمی تواند!
    تو که خوبی
    من وقتی یه چیزی رو می نویسم، کلا مسئله رو فراموش می کنم! یعنی دقیقا برعکس عمل می کنه، عوض این که باعث بشه بهش برگردم و بهش بیشتر فکر کنم و حلش کنم...
    پاسخ:
    من بیشتر ظاهر خوبی دارم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی