فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حاجی یه تکون

بسم الله

خدا به بعضی ها خیلی حال می دهد...

بنده متاسفانه از دسته فوق هستم... همچین یه تکونی که به خودم می دم الطاف الهی سرریز می کنند روی دامنم(البته مجاز است دیگر... دامن مناسب و مجلسی توی سایز بنده پیدا نمی شود خیلی)...

فقط مشکلش این است که خداوند متعال توجه نمی کند که بنده استعداد زیادی در تکاندن خودم بیشتر از یک دور ندارم... بالاخره تکان دادن هم تداوم می خواهد تا به تکامل برسد و گرنه اصلا ترکیب پیدا نمی کند که بقول شیخنا بخواهد مرده شوی ترکیبش را ببرد*

بعد آنوقت کار بنده سخت می شود... چرا؟ چون دوست اسرار هویدا کرده و بنده برگشته ام به حالت پیش از تکاندنم!!! بعد می خواهم ببینم اصلا سری وجود دارد؟ دوستی هست؟ و امثالهم...

بعد یکی نیست بگوید که آخه مردک! شما که دیدی قبلا اصل ماجرا رو!!! خب بیخیال این حرفها شو... بعد بنده شک می کنم که اصلا آندفعه تکانی خورده بودم یا نه؟ چیزی را یافته بودم یا نه؟

خلاصه اینکه نمی خواهم نا شکری کنم چرا که نامردیست ولی بالاخره آخرش به خدای محترم عرض می کنم که:
خداییش پا بده و لطف کن و استحکام قدم بده!
  • پنجاه و نه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی