فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

فرش دل

می گویند نقش فرش مثل موسیقی است... اوج و حضیضش را می گویند انگار

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

استرس!

از وقتی خیال ازدواج کردن به سرم زده شدیدا استرس دارم.

استرس دارم چون می بینم که خیلی کم هستم، زمان چندانی ندارم و باید بیشتر از این حرفها باشم... خیلی بیشتر...


تا وقتی که خیال اینکه یک نفر دیگر باید به تو اعتماد کند و رویت برای همه عمرش حساب باز کند نباشد دلیلی برای این همه عجله نیست.

  • پنجاه و نه

نظرات  (۲)

  • علی اصغر عبدالکریمی
  • اون صد برابر تو استرس داره، خیالت راحت!
    پاسخ:
    مهم اینه که من استرس دارم! حالا اون هر وضعی که می خواد داشته باشه داشته باشه...

    فعلا دسترسی ای بهش ندارم که کاری از دستم بر بیاد!
    :)
    Ann,I totally agree with you on pedastal sinks. they are great, in theory, in that they look nice, but unless you have a ton of storage elsewhere in the bathroom, they are pretty much useless.i just dont love granite or unearstdnd the hype, beyond the $$. i prefer silestone, but really, if i were to redo my kitchen (we currently have laminate) i would likely get butcher block. i just really like the way it looks.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی